Trailertraining - Reisverslag uit Friedmannsdorf, Duitsland van Aimée Prins - WaarBenJij.nu Trailertraining - Reisverslag uit Friedmannsdorf, Duitsland van Aimée Prins - WaarBenJij.nu

Trailertraining

Door: Aimée

Blijf op de hoogte en volg Aimée

18 Maart 2014 | Duitsland, Friedmannsdorf

Gister was de dag dat Siri naar haar nieuwe eigenaren ging. Door een transportbedrijf werd ze opgehaald. Er stonden nog 2 andere paarden in de trailer. Een Rocky ruintje en een merrie Arabiër. De Rocky ruin Brego ging mee naar haar nieuwe huis. Ook hij was gekocht en kwam uit oostenrijk.

één van onze projectjes was Siri trailermak maken en godzijdank.. het had geholpen met enige aarzeling liep Siri de trailer op achter mij aan. Even stoppen.. kijken.. beetje druk op het touw en haar niet aankijkend liepen wij samen tot het einde van de trailer naar Brego haar ''nieuwe vriendje''.

• 22 Maart 2014 - 16:23

Annet Prins:

Jeetje. Dat is nogal wat Aimée. We kennen nu het terrein met die rotsen etc. Jullie zullen wel bekaf zijn. Moeten de merries al bevallen of is het nog rustig? We kunnen vanavond 8 uur wel even skypen. xx